نام برند

انتخاب نام برند و شعار تبلیغاتی برای فروشگاه محصولات زنبورعسل

ماجرا چیه؟

آقای مهندس سیار، سال ها در زمینه ی فروش ملکه های زنبورعسل تحت برند گیلانیکا در استان گیلان و شهر لاهیجان فعالیت داشتن. اما ایشون در ادامه ی فعالیتشون تصمیم میگیرن که بیزینس جدیدی رو استارت بزنن و برندی بر پایه ی فروش عسل و سایر محصولات زنبور عسل رو راه اندازی کنن ( فروشگاه و وب سایت ). بنابراین نیاز به یک هویت جدید و برندسازی جدیدی داشتن. این هدف ایشون باعث شد که با ادینور آشنا بشن و خواسته خودشون رو با ما مطرح کنن..

خواسته و دغدغه مهندس سیار این بود: انتخاب نام برند و نوشتن شعار تبلیغاتی برای کسب و کار به نحوی که نام و شعار برند، نمایش دهنده پیامی از سلامتی و طبیعی بودن این محصول باشه.

شما میتونید توضیحات کامل مهندس سیار رو از زبون خودشون توی ویدیویی که در انتهای همین مطلب براتون قرار دادیم بشنوید

شروع به کار ما در ادینور:

بخش اول: انتخاب نام برند

برای انتخاب نام برند باید نکاتی رو مد نظر قرار میدادیم. مثل:

  1. نام برند باید بازگو کننده ی هویت و آرمان های هر کسب و کاری باشه و یک تصویرسازی درست در ذهن مخاطب ایجاد کنه.
  2. باید اسمی انتخاب بشه که هم خوش آوا باشه و هم تلفظ راحتی داشته باشه که خیلی راحت توی ذهن مشتریان حک بشه.
  3. چون کسب و کار نیاز به سایت و ثبت دامنه سایت داره، بنابراین برای نام انتخاب شده باید دامنه ای آزاد و خالی وجود داشته باشه.

برای اطلاع از خدمات انتخاب نام برند ما در ادینور میتونین به لینک (خدمات انتخاب نام برند) مراجعه کنین..

بخش دوم: انتخاب شعار کسب و کار

همچنین برای انتخاب شعار تبلیغاتی هم باید توجه میکردیم که:

  1. شعار تبلیغاتی در واقع پیامی بسیار قدرتمند هست که هدف اصلی برند رو به مشتریان معرفی میکنه و باعث میشه تا نام و شعار برند تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی بمونه؛ پس باید شعار تبلیغاتی خلق میکردیم که همسو با نام و هدف اصلی برند، یعنی ارایه و فروش محصولات سالم و طبیعی زنبور عسل باشه.
  2. در خلق شعار تبلیغاتی باید ببینیم مخاطب هدف کسب و کار چه افرادی هستن؟ که در محصول عسل، مخاطبان هدف شامل تمام خانواده ها میشه و این محصول جزئی از سفره ی اکثر خانواده های ایرانی به حساب میاد.
  3. شعاری خلق کنیم که ساده و دلنشین باشه و به سادگی به حافظه سپرده بشه.

برای مطالعه بیشتر از خدمات شعار تبلیغاتی (تگ لاین) ما در ادینور میتونین به لینک (خدمات شعار کسب و کار) مراجعه کنین..

مرحله پخت و پز نهایی:

با درنظر گرفتن موارد گفته شده در بالا، برای نام برند به عنوان ( عسل مزرعه ) رسیدیم که واژه ی مزرعه به نوعی بیانگر سالم بودن و طبیعی بودن و بی واسطه بودن این محصوله و برای شعار تبلیغاتی این برند هم شعار زیر رو پیشنهاد کردیم:

( مسیر سلامتی شما از این مزرعه میگذرد )

در شعار تبلیغاتی هم سعی کردیم هدف و رسالت این کسب و کار رو بدون اغراق و زرق و برق تبلیغاتی بیان کنیم تا به یک جمله ی دلنشین تبدیل بشه.

سخن نهایی..

توی ادینوَر به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛ اگه در زمینه ی شعار تبلیغاتی و یا انتخاب نام برند، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک های زیر، درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین:

شعار تبلیغاتی   انتخاب نام برند

مشتاق شنیدن صدای شما هستیم

ادینوَر - ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

مشاهده همه نمونه کارها (13)