کارت ویزیت املاک

طراحی کارت ویزیت مشاور املاک امیر رامسر

ماجرا چیه ؟

جناب سعیدی چند سالی میشه که در شهر زیبای رامسر تو حوزه مشاور املاک مشغول به فعالیت هستن. نحوه ی آشنایی ایشون با گروه تبلیغاتی ادینوَر از اون جایی شروع شد که امیر آقای سعیدی تصمیم گرفتن برای ارتقای برند شخصی خودشون یک کارت ویزیت مشاور املاک حرفه ای و چشم نواز سفارش بدن...

مراحل طراحی کارت ویزیت مشاور املاک امیر

  1. رامسر از دیرباز شهری توریستی بوده و اکثر مردم کشور با شنیدن نام رامسر، اولین تصویری که در ذهنشون تداعی میشه کوه و جنگل و دریا و طبیعت سرسبز رامسر هستش؛ و از اونجایی که کارت ویزیت به نوعی مثل اسب تروآ عمل میکنه و معلوم نیست کجاها و بین چه مردمی ( بومی و غیر بومی و مسافرین و... ) قراره دست به دست بشه، حین طراحی کارت ویزیت مشاور املاک این نکته ی مهم و کلیدی رو مد نظرمون قرار دادیم و بهتر دیدیم از تله کابین رامسر که در بین کوه و جنگل و دریا قرار گرفته به عنوان یک نماد و المان کلیدی در طراحی استفاده کنیم.
  2. همون طور که میدونیم، شغل مشاور املاک یک حوزه ی تخصصی و حرفه ای هست و افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستن علاوه بر دانش تخصصی باید روی پرسونال برندینگ و پرستیژ خودشون هم کار کنن تا اینجوری اعتماد مشتری ها رو به خودشون جلب کنن؛ و از طرفی این رو هم میدونیم که کارت ویزیت به نوعی نماینده ی کسب و کار افراد در اجتماع هست و یک کارت ویزیت مشاور املاک حرفه ای و خلاقانه میتونه تاثیر مثبتی روی دیدگاه مشتری ها داشته باشه؛

به همین دلیل در طراحی این کارت ویزیت مشاور املاک از تم رنگی سبز استفاده کردیم، رنگ سبز علاوه بر اینکه نشون دهنده‌ی طبیعت سرسبز رامسر هست، در روانشناسی رنگها نیز به عنوان نمادی از شیک، لوکس و لاکچری بودن شناخته میشه.

پخت و پز نهایی

با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بالا، برای کارت ویزیت مشاور املاک امیر به طرح نهایی زیر رسیدیم:

کارت ویزیت مشاور املاک

با استفاده از المان تله کابین و کوه و جنگل و دریا، سعی کردیم این کارت ویزیت مشاور املاک رو به نحوی خلق کنیم که هر شخصی از هر جای کشور اون رو دید خیلی سریع متوجه شهر محل فعالیت این کسب و کار بشه؛ در واقع میشه گفت این کارت ویزیت به نحوی طراحی شده که علاوه بر جنبه بیزینسی، به نوعی تبلیغ کننده ی شهر رامسر در سراسر کشور هم باشه و همه در نگاه اول متوجه این موضوع بشن.

طراحی و اجرا: حسنا کریمی زاده

سخن آخر

اگه در زمینه طراحی کارت ویزیت و سایر المان های گرافیکی مایل به همکاری با تیم تبلیغاتی ادینوَر بودین، میتونین از لینک زیر وارد بخش گرافیک سایت بشین و درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین:

خدمات طراحی گرافیک

مشاهده همه نمونه کارها (13)