شعار تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

شعار برند فروشگاه اینترنتی زنبورامون

ماجرا چیه؟

داستان از اونجا شروع میشه که آقا محمد یوسفی پور تصمیم میگیره در کنار مغازه عسل فروشی خودش که سال هاست تو لاهیجان راه انداخته، وارد دنیای کسب و کار اینترنتی بشه و برای خودش یک فروشگاه اینترنتی تو زمینه فروش عسل و لوازم زنبورداری و... راه اندازی کنه.

همون طور که میدونیم، راه اندازی هر کسب و کار جدیدی نیاز به برند سازی ( انتخاب نام، خلق شعار برند و طراحی لوگو ) داره، واسه همین لازم بود تا در گام اول یک نام برای این فروشگاه اینترنتی انتخاب بشه؛ و از اونجایی که محمد قصه ی ما از قبل تمام کارهای تبلیغاتی مغازه اش رو به گروه ما سپرده بود، وظیفه ی انجام این موضوعات رو هم به ما محول کرد.

ما هم تو قدم اول نام این فروشگاه عسل رو زنبورامون انتخاب کردیم و حالا برای تکمیل بخش بعدی پازل برند سازی لازم بود تا در قدم دوم یک شعار تبلیغاتی برای این فروشگاه اینترنتی خلق کنیم.

این وسط شاید واستون سوال پیش بیاد که مگه فروشگاه عسل فروشی هم نیاز به شعار برند (شعار تبلیغاتی) داره؟

اهمیت استفاده از شعار برند در کسب و کارها

حتما شما هم تا حالا چشمتون به عبارتهای چسبیده به زیر نام و لوگوی شرکتهایی مثل همراه اول، سن ایچ، نایکی و... افتاده. اونور آبی ها به این عبارت ها میگن " تگ لاین " و ما اون رو اینور آب به اسم شعار تبلیغاتی هم صداش میزنیم.

اگه بخوایم تگ لاین رو خیلی ساده تعریف کنیم باید بگیم تگ لاین شعار تبلیغاتی ثابت هر برند هستش که همواره در زیر لوگو قرار می‌گیره و امتیاز اون برند را بیان می‌کنه.

به طور کلی هر کسب و کاری ( تولیدی یا خدماتی ) وظیفه داره مزایای رقابتی و همینطور اهداف خودش رو برای مخاطبین بازگو کنه تا از این طریق بتونه وجه تمایز خودش رو با سایر رقبا نشون بده و به مشتری ها دلیلی بده تا از بین کسب و کارهای مشابه، این برند رو برای خرید انتخاب کنن.

پس فرقی نمیکنه چه کسب و کاری داشته باشیم، در هر صورت واجبه که حتمن یک شعار برند برای خودمون انتخاب کنیم تا از این طریق صدای متمایز خودمون رو به گوش مشتری ها برسونیم.

حالا که با اهمیت استفاده از شعار برند در کسب و کارها آشنا شدیم، بریم سراغ ماجرای خلق شعار تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی زنبورامون...

خلق شعار برند برای فروشگاه اینترنتی زنبورامون

به جرئت میشه گفت زنبور‌‌های عسل یکی از سختکوش‌ترین موجودات روی کره‌ي زمین هستن و عسل از دیرباز نقشی اعجاب انگیز در سلامتی ما انسان‌ها ایفا کرده.

در خلق شعار برند برای این فروشگاه اینترنتی موضوع بالا تو ذهنمون بود و از طرف دیگه احساس میکردیم انگار کلمه‌ي زنبورامون میتونه آغازگر یک عبارت ساده و دل‌‌نشین باشه و اینجوری شد که تصمیم گرفتیم از خود " زنبورامون " هم تو خلق این شعار برند کمک بگیریم.

موضوع بعدی که باید مد نظرمون قرار میدادیم این بود که عسل یک ماده غذایی سلامت محوره و به طور مستقیم با تمام اعضای خونواده در ارتباط هست و در واقع محصولیه که کودک و نوجوان و پدر و مادر و... همه از اون تو وعده های غذایی خودشون استفاده میکنن و متاسفانه تو این سالها تولید و فروش عسل های صنعتی و غیر طبیعی در بازار به شدت زیاد شده و خرید عسل سالم و طبیعی به یکی از دغدغه های خریداران تبدیل شده؛

از اونجایی که آقا محمد یوسفی پور سالهاست که تو زمینه پرورش زنبور و تولید عسل سالم و طبیعی مشغول به فعالیت هست، به همین دلیل باید در خلق شعار برند به این وجه تمایز مهم ( سالم و طبیعی و مقوی بودن عسل ) نسبت به سایر رقبا هم اشاره میکردیم تا تمام اعضای خونواده خیالشون از بابت مصرف این خوراکی بی نظیر راحت باشه.

و در آخر در خلق شعار برند برای این فروشگاه اینترنتی باید دقت میکردیم تا شعاری انتخاب کنیم که ساده، صمیمی و دل نشین باشه تا اینجوری در کنار نام برند در ذهن مخاطب حک بشه و به راحتی به خاطر سپرده بشه.

پخت و پز نهایی

با جمع بندی موارد گفته شده در بالا، اینجوری شد که برای شعار برند این فروشگاه اینترنتی به عبارت زیر رسیدیم:

شعار تبلیغاتی

جمله ی بالا تمام خواسته هایی که ما از یک شعار تبلیغاتی جذاب و گیرا داریم را برآورده کرده و در هماهنگی کامل با نام و اهداف کسب و کار قدم برمیدارد.

سخن آخر

توی گروه تبلیغاتی ادینوَر ، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛

اگه برای انتخاب شعار تبلیغاتی کسب و کارتون، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو برامون ارسال کنین:

انتخاب شعار تبلیغاتی

مشتاق شنیدن صدای شما هستیم...

ادینوَر - ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

مشاهده همه نمونه کارها (13)