نام برند عسل

انتخاب نام فروشگاه عسل زنبورامون

ماجرا چیه ؟

آقا محمد یوسفی پور پس از سالها فعالیت در کنار پدر خودشون تو زمینه زنبورداری و تولید عسل، خلاصه در سال 85 به صورت مستقل فروشگاه عسل مطهر رو در سطح شهر لاهیجان راه اندازی کردن و مشغول به کار شدن؛ بعد از گذشت سالها کار و تلاش در این زمینه و کسب تجربه های بسیار، آقا محمد ماجرای ما به فکر توسعه ی کسب و کار خودش افتاد و علاوه بر نقل مکان به فروشگاهی بزرگتر به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هم در زمینه فروش انواع عسل و تجهیزات زنبورداری و... بودن.

از اونجایی که پروژه های قبلی تبلیغاتی ( طراحی لوگو، لیبل، خلق شعار تبلیغاتی و... ) مهندس یوسفی پور بر عهده ی گروه تبلیغاتی ما بود و ایشون با شیوه ی کاری ادینوَر از قبل آشنایی داشتن، 0 تا 100 کار خلق برند فروشگاه اینترنتی خودشون رو هم به تیم ما سپردن.

اما همون طور که میدونیم، اولین قدم در راه تاسیس یک برند، فروشگاه و... انتخاب نام فروشگاه هست؛ و اینجوری شد که رفتیم سراغ انتخاب نام برای این برند فروشگاه عسل...

انتخاب نام فروشگاه عسل زنبورامون

1- طبق برنامه ریزی ها و نقشه ی راهی که با همفکری کارفرما برای این فروشگاه اینترنتی ترسیم کرده بودیم، قرار بود که به صورت همه جانبه تو حوزه های زیر فعالیت داشته باشه:

  • عسل و فرآورده های اون
  • لوازم آرایشی و بهداشتی و درمانی بر پایه عسل
  • انواع خوراکی که در اونها عسل به کار رفته باشه
  • لوازم و تجهیزات زنبورداری
  • و...

به همین دلیل در انتخاب نام این فروشگاه عسل باید دقت میکردیم تا نامی برگزینیم که همه ی موارد گفته شده در بالا رو به طریقی به اصل، ریشه و سر منشا خودشون وصل کنه؛ و اون سر منشا چیزی نبود جز زنبورهای عسل ... چرا که این زنبورها هستند که عسل، ژل رویال و... رو تولید میکنن تا ما از اونها در تمامی محصولات و فرآورده های آرایشی، خوراکی، درمانی، صنعتی و... استفاده کنیم.

2- از طرف دیگه در انتخاب نام فروشگاه عسل، مثل انتخاب نام هر فروشگاه دیگه ای باید 2 مورد زیر رو مد نظر قرار میدادیم:

  • نام برند و فروشگاه باید بازگوکننده ی هویت و آرمان هر کسب و کاری باشه و یک تصویرسازی درست در ذهن مخاطب ایجاد کنه.
  • باید اسمی انتخاب بشه که علاوه بر کوتاه و خوش آوا بودن، تلفظ راحتی هم داشته باشه تا به راحتی تو ذهن مشتریان حک بشه.

پخت و پز نهایی

با توجه به موارد گفته شده در بالا اینجوری شد که نام فروشگاه عسل رو زنبورامون گذاشتیم تا بدین طریق ادای دِینی هم کرده باشیم به این موجودات زحمتکش و بی ادعا...

زنبورامون نامی است ساده، کوتاه و خوش آهنگ که در مخاطب احساس خوبی ایجاد کرده و به راحتی در یاد و خاطر مشتری ها باقی می ماند.

سخن آخر

توی گروه تبلیغاتی ادینوَر ، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛

اگه برای انتخاب نام برند، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو برامون ارسال کنین:

انتخاب نام برند

مشتاق شنیدن صدای شما هستیم...

ادینوَر - ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

مشاهده همه نمونه کارها (13)