لیبل عسل طبیعی

طراحی لیبل عسل طبیعی مطهر

ماجرا چیه؟

آقا محمد یوسفی پور به پشتوانه سالها تجربه پدر و پدربزرگ خودشون در حوزه زنبورداری و تولید عسل، در سال 85 فروشگاه عسل مطهر رو تو شهر لاهیجان راه اندازی کرد و از اون موقع تا حالا در این حوزه مشغول فعالیت هستش.

محمد ماجرای ما تو این سالها برای رونق دادن به کسب و کار خودش و بدست گرفتن سهم بیشتری از بازار در حوزه فروش عسل و لوازم زنبورداری، همیشه در فکر استفاده از جدیدترین و بهترین روش های تبلیغاتی بود و اینجوری شد که با گروه تبلیغاتی ادینور که ما باشیم آشنا شد و در کنار هم قدم به قدم پروژه بازسازی برند عسل مطهر رو استارت زدیم و ادامه ی ماجرا...

طراحی لیبل عسل طبیعی مطهر

در فرآیند بازسازی برند، به عنوان اولین قدم رفتیم سراغ خلق شعار تبلیغاتی برای فروشگاه عسل مطهر و در قدم دوم لوگویی جدید برای برند عسل مطهر طراحی کردیم.

اما از اونجایی که در بازسازی برند، تمامی المان های گرافیکی ( لوگو، لیبل، کارت ویزیت و... ) باید به صورت یکپارچه و در هماهنگی کامل با همدیگه عمل کنن، نیاز بود تا در زمینه لیبل هم وارد عمل بشیم و برای به روز رسانی لیبل عسل طبیعی مطهر هم فکر چاره باشیم و طرحی نو ارایه بدیم...

شروع به کار ما در ادینوَر

در بررسی های خودمون از لیبل های قدیمی عسل مطهر متوجه یک ایراد اساسی در اونها شدیم:

این لیبل ها به شدت شلوغ بودن و تمامی اطلاعات مربوط به عسل ها در یک قالب متنی شلوغ و درهم برهم ارایه شده بودن و کمتر کسی برای خوندن این اطلاعات از خودش رغبت نشون میداد. تصاویر زیر نمونه لیبل های قدیمی عسل مطهر بودن:

برچسب عسل
لیبل های قدیمی عسل مطهر
.
عسل طبیعی
لیبل های قدیمی عسل مطهر

اما همون طور که میدونیم در لیبل عسل طبیعی، مثل لیبل هر محصول دیگه ای باید بتونیم اطلاعات مربوط به اون محصول رو به ساده ترین و زیبا ترین شکل ممکن به مشتری ارایه کنیم و به عبارتی، مشتری باید بتونه بیشترین اطلاعات ممکن رو در کسری از ثانیه به خوبی دریافت کنه و متوجه موضوع بشه....

به همین دلیل در قدم اول طراحی لیبل عسل طبیعی، برای هر عسل یک تم گرافیکی مخصوص در نظر گرفتیم که مشتری در نگاه اول متوجه بشه که مثلن این عسل جنگل یا کوهستان و... هست.

در قدم بعدی سعی کردیم مهم ترین اطلاعات مربوط به هر عسل رو که مورد نیاز مشتری هست به ساده ترین و واضح ترین شکل ممکن در لیبل عسل طبیعی جا نمایی کنیم، اطلاعاتی از قبیل:

  • این عسل از چه گیاهانی جمع آوری شده
  • این عسل چه خواص و فوایدی برای بدن من داره
  • اطلاعات تخصصی عسل از قبیل ساکارز و...
  • زمان و مکان برداشت عسل
  • آدرس و اطلاعات تماس

پخت و پز نهایی

با کنار هم قرار دادن موارد گفته شده در بالا، برای 6 عسل تولیدی برند مطهر، به 6 لیبل منحصر به فرد با تم های گرافیکی متفاوت رسیدیم؛ مهم ترین هدفمون در طراحی این لیبل ها پرهیز از هرگونه پیچیدگی و شلوغی بود تا تمام مشتری ها و از هر قشری بتونن خیلی سریع با مشخصات عسل ها آشنا بشن.

در ادامه با همدیگه تصاویر لیبل های عسل طبیعی طراحی شده به وسیله ی بخش گرافیک ادینور رو مشاهده میکنیم...

نمونه لیبل عسل
لیبل های طراحی شده ادینوَر
.
برچسب ظرف عسل
لیبل های طراحی شده ادینوَر
.
برچسب ظرف عسل طبیعی
لیبل های طراحی شده ادینوَر

سخن آخر

توی گروه تبلیغاتی ادینوَر ، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛

اگه در زمینه طراحی لیبل، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو از لیست خدمات گرافیکی ما انتخاب کنین:

خدمات طراحی گرافیک

مشاهده همه نمونه کارها (13)