شعار تبلیغاتی عسل

خلق شعار تبلیغاتی برای فروشگاه عسل مطهر

ماجرا چیه؟

خانواده ی مهندس یوسفی پور چیزی در حدود 70 ساله که به شغل زنبورداری و تولید عسل مشغول هستند و میشه گفت زنبورداری به شغل آبا و اجدادی اونها تبدیل شده.

اما خود مهندس یوسفی پور 15 سال پیش تصمیم به راه اندازی یک فروشگاه تخصصی عسل و لوازم زنبورداری با نام " عسل مطهر " در شهر لاهیجان گرفت و از اون موقع تا حالا فراز و نشیب های بسیاری رو پشت سر گذاشت تا امروز که فروشگاه خودشون رو به جای بزرگتری منتقل کردن و حالا دیگه نیاز بود تا یک تغییرات اساسی در هویت بصری و برند عسل مطهر به وجود بیاد و به قولی کاملن آپدیت و به روز بشه... اینجوری شد که برای رسیدن به این اهداف با گروه تبلیغاتی ادینوَر که ما باشیم آشنا شد و ادامه ی ماجرا رو تو بخش بعدی خواهیم خوند.

شعار تبلیغاتی برای فروشگاه عسل مطهر

همون طور که گفتیم بعد از گذشت 15 سال، حالا دیگه عسل مطهر نیاز به یک بازسازی برند درست و حسابی داشت تا دوباره خودی نشون بده و کاملن به روز و مدرن به نظر بیاد؛ اگه با دو موضوع برندینگ و بازسازی برند آشنایی ندارین و از مزایای عالی اون برای پیشرفت و متحول شدن کسب و کارتون بی خبرین، پیشنهاد میکنیم که حتمن سری به بخش طراحی برند (برندینگ) وبسایتمون بزنین و سر و گوشی آب بدین...

و اما ادامه ی ماجرا، خلاصه اینجوری شد که به آقا محمد یوسفی پور پیشنهاد بازسازی برند عسل مطهر رو دادیم و یکی از این اقدامات " خلق شعار تبلیغاتی برای فروشگاه عسل مطهر " بود...

خواسته و دغدغه آقا محمد برای شعار تبلیغاتی: یک شعار تبلیغاتی برای برند و فروشگاه عسل مطهر خلق کنیم که به سالم و طبیعی بودن عسل و سایر محصولاتی که تولید میکنن اشاره داشته باشه.

شروع به کار ما در ادینوَر

برای خلق یک شعار تبلیغاتی مناسب برای فروشگاه عسل باید به 3 نکته ی زیر توجه میکردیم:

  1. شعار تبلیغاتی درواقع پیامی بسیار قدرتمند هست که هدف اصلی برند رو به مشتریان معرفی میکنه و باعث میشه تا نام و شعار برند تا مدتها در ذهن مخاطب باقی بمونه؛ پس باید شعار تبلیغاتی خلق می کردیم که همسو با نام و هدف اصلی برند، یعنی ارائه و فروش محصولات سالم و طبیعی زنبورعسل باشه
  2. در خلق شعار تبلیغاتی باید ببینیم که مخاطب هدف اون کسب و کار چه افرادی هستن؟ که در محصولات مرتبط با عسل، مخاطبان هدف شامل تمام خانواده ها میشه و این محصول جزئی از سفره اکثر خانواده های ایرانی به حساب میاد.
  3. باید شعاری خلق می کردیم که ساده و دلنشین باشه و به سادگی به حافظه سپرده بشه.

شما میتونین برای آگاهی بیشتر از خدمات ما در زمینه ی نوشتن شعار تبلیغاتی (تگ لاین) به بخش نوشتن شعار کسب و کار مراجعه کنین.

پخت و پز نهایی

با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بالا، برای شعار تبلیغاتی فروشگاه عسل مطهر عبارت زیر رو پیشنهاد کردیم:

( ارمغانی مطهر از دل طبیعت )

در خلق این شعار تبلیغاتی سعی کردیم هدف و رسالت برند عسل مطهر، که همون سالم و طبیعی و بکر بودن عسل هست رو بدون اغراق و زرق و برق تبلیغاتی بیان کنیم و اینجوری بود که در نهایت به جمله ی ساده و دل نشین بالا رسیدیم.

تگ لاین فروشگاه عسل

سخن آخر

توی گروه تبلیغاتی ادینوَر ، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛.

اگه در زمینه شعار تبلیغاتی، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین:

سفارش شعار تبلیغاتی

مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم...

ادینوَر- ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

مشاهده همه نمونه کارها (13)