شعار تبلیغاتی نتفلیکس

بررسی شعار تبلیغاتی جذاب شرکت نتفلیکس (Netflix)

همونطور که میدونید شرکت نتفلیکس یکی از بزرگترین ارائه دهنده های خدمات پخش آنلاین فیلم و سریال در دنیاست و کاربرانش می تونن در هر زمانی که به شبکه ی اینترنت دسترسی داشته باشن، فیلم ها و سریال های جذاب این پلتفرم رو تماشا کنن.

جالبه که بدونین یکی از شعارهای تبلیغاتی قدیمی و معروف شرکت نتفلیکس عبارت "See What's Next" بود که ترجمه ی عامیانه ش این میشه که " ببین بعدی چیه ".

این شعار در گذشته و از سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به طور گسترده در تبلیغات و برندینگ شرکت نتفلیکس مورد استفاده قرار گرفت و به این مفهوم هست که مخاطبانش همیشه باید منتظر کار بعدی ( و یا شاهکار بعدی ) ما باشن.

موشکافی شعار تبلیغاتی جذاب "See What's Next"

با این شعار، نتفلیکس به مخاطبان خودش اشاره میکرد که اگرچه تلویزیون و سینما همچنان داستانهای بزرگی رو به نمایش میذارن، اما نتفلیکس مکملی جدید و متفاوت برای تماشاگران هست و اونا رو به کشف دنیایی تازه و محتواهایی که هنوز دیده نشده، دعوت میکرد.

از طرفی شعار "See What's Next" نشون میداد که نتفلیکس همواره در حال پیشرفت و تغییره و به بازخورد تماشاگران خودش توجه میکنه و در تلاش هست تا همیشه در جستجوی نوآوری و ارائه ی تجربه های بهتری باشه.

شعار تبلیغاتی

ازجمله فیلم ها و سریال های معروف و پرطرفداری که با این شعار تبلیغاتی جذاب، توسط نتفلیکس به بینندگان معرفی شدن میشه به مواردی مثل "Stranger Things"، "Money Heist" ، "Dark"، "The Witcher" و "Narcos" اشاره کرد که به محبوبیت بالایی در بین بینندگان رسیدن و شاید به جرات بشه گفت که همه ما با این سریال ها خاطره داریم.

همچنین در بخش سریال های کمیک هم میشه آثار زیر رو نام برد که با این شعار از نتفلیکس پخش و اکران شدن. سریالهایی مثل "Daredevil"، "Jessica Jones"، "Luke Cage" و "The Punisher" که با استقبال خوب مخاطبان همراه بودن.

تگ لاین و اسلوگان

آیا نتفلیکس تونست شعاری که داده بود رو به حقیقت تبدیل کنه؟

اصلی ترین و مهمترین نکته در انتخاب شعار تبلیغاتی برای هر کسب و کاری این هست که اون شعار همگام و هم راستا با هویت اون برند باشه و به نوعی حرفی خلاف واقع و ساختگی نباشه.

نتفلیکس با شعار تبلیغاتی "See What’s Next" ، تونست فیلم ها و سریال هایی با کیفیت و پرطرفدار در سطح جهانی تولید کنه و تماشاگران رو به محتواهای جدید و جذاب ترغیب کنه.

درواقع شرکت نتفلیکس به خوبی تونست شعارش رو به حقیقت تبدیل کنه چرا که اینقدر سریال های قوی و تاثیرگذاری برای مخاطبانش تولید کرد که دیگه میتونست خیلی رک و راست به مخاطبان خودش این نوید رو بده که منتظر باشین تا ببینین سریال بعدی نتفلیکس چیه!

آیا نیازه تا هر کسب و کاری شعار تبلیغاتی داشته باشه؟

قبل از جواب دادن به این سوال، اول باید بفهمیم که چرا کسب و کارها از شعار تبلیغاتی استفاده می کنن؟ و این شعار تبلیغاتی چه کمکی به اونها می کنه؟

بصورت خلاصه و کوتاه بخوایم بگیم، شعار تبلیغاتی به هر کسب و کاری کمک میکنه تا با یک جمله خودش رو به مخاطبانش معرفی کنه. این جمله درواقع توصیف کننده ی هویت و آرمان هر کسب و کاری هست که به اون کسب و کار شناسنامه و اعتبار میده.

اگه بصورت تخصصی تر بخوایم مطلب رو باز کنیم، شعار تبلیغاتی بخشی از هویت بصری اون کسب و کار به شمار میاد و در کنار نام و لوگوی برند، شاخصه ای از معرفی اون کسب و کاره.

در ایران هم کسب و کارهایی وجود دارن که به دنبال ایجاد یک هویت بصری کامل از برند خودشون هستن تا بتونن نام و رسالت کسب و کار خودشون رو توی ذهن مشتریان حک کنن. بنابراین انتخاب شعار تبلیغاتی میتونه یکی از ملزومات هر کسب و کاری به شمار بیاد.

از شعارهای تبلیغاتی معروف در ایران هم میشه موارد زیر رو نام برد که بارها به گوش مون خورده:

  • رونیکس : آخرین ابزاری که می خرید
  • چی توز : طعم خوش لحظه ها
  • همراه اول : هیچ کس تنها نیست

سخن آخر

در نتیجه میشه گفت که داشتن یک شعار تبلیغاتی جذاب به شما کمک میکنه تا راحت تر بتونین بیزینس خودتون رو به مشتریان معرفی کنین و جمله ای رو بازگو کنین که بخشی از هویت و استراتژی کسب و کار شماست.

در پایان هم اگه در زمینه نوشتن شعار تبلیغاتی برای کسب و کار خودتون مایل به همکاری با بچه های کاربلد پلتفرم تبلیغاتی ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین:

 

سفارش شعار تبلیغاتی

ادینور- ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

لطفا نظرتون رو با ما به اشتراک بگذارین

مقالات بیشتری از شعار تبلیغاتی (3)
دیدگاه خودتان را به اشتراک بگذارید

1+1