املاک اشترابه

مشاورین املاک اشترابه ( مشاور املاک متخصص در لاهیجان )

در زمان های نه چندان دور، در سطح هر شهر نهایتا به تعداد انگشتان دو دست بنگاه معاملات ملکی وجود داشت که نیازهای مردم در زمینه ی خرید، فروش، رهن، اجاره و... را برآورده میکرد؛ اما با گذشت زمان و توسعه ی شهر و روستاها و به طبع آن افزایش جمعیت و نیاز به ملک و املاک، منجر به افزایش تعداد مشاورین املاک مشغول به فعالیت شد؛ این موضوع ، شناخت و انتخاب مشاور املاک متخصص و کاربلد، با تجربه و متعهد را برای مشتریان سخت کرده است.

به همین دلیل، در قدم اول تحقیق و آگاهی پیدا کردن نسبت به مشاور املاک امری مهم به حساب آمده و بر تمام مشتریان واجب است تا با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنند.

مشاورین املاک اشترابه با کادری متخصص، متعهد و کاربلد، در شهر لاهیجان مشغول به فعالیت بوده و انواع خدمات ملکی را به شما مشتریان عزیز ارایه می نماید.

معرفی اجمالی شهرستان لاهیجان:

شهرستان لاهیجان با وسعت 410 کیلومتر مربع، بیش از 220.000 نفر جمعیت و 185 روستا، سومین شهر پر جمعیت استان گیلان به شمار آمده و در چند سال اخیر نرخ مهاجرت از سایر شهر و استان های کشور به این شهر سیری صعودی پیدا کرده است؛ در وصف زیبایی های شهر لاهیجان همین بس که به آن لقب " عروس گیلان " را داده اند.

از جاذبه های گردشگری این شهر میتوان به دریاچه مصنوعی، شیطان کوه، تله کابین بام سبز، تالاب سوستان، باغ های سر سبز و معطر چای، موزه کاشف السلطنه، مقبره شیخ زاهد گیلانی و... اشاره کرد.

چای و کوکی و کلوچه از خوشمزه ترین سوغاتی های این شهر به حساب می آیند. مراکز خرید متنوع، بازارهای محلی، دسترسی سریع به مرکز شهر، آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز، همه و همه باعث شده اند تا لاهیجان در سالهای اخیر پذیرای مهاجرین بسیاری به این شهر بوده و به یکی از انتخاب های مهم مردم برای سکونت به حساب بیاید.

اما ناگفته نماند که فاصله ی بسیار کم روستاهای لاهیجان با مرکز شهر و از طرف دیگر سرسبزی و مناظر بکر و امکانات روستاها و همینطور افزایش کسب و کارهای مختلف در این مناطق باعث شده تا خریداران غیر بومی برای خرید ملک و املاک در شهر لاهیجان، نیم نگاهی به روستاهای آن نیز داشته باشند.

موضوع بالا زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانیم برای خرید زمین و ویلا و... در مناطق روستایی، نیاز به مشاور املاکی با تجربه و مسلط به قوانین ساخت و ساز روستایی داریم که علاوه بر موارد بالا، اشراف کاملی نیز نسبت به مناطق روستایی شهر خود داشته باشد.

معرفی مشاورین املاک اشترابه:

مشاورین املاک اشترابه در منطقه " کتشال بالا " شهر لاهیجان واقع شده و با کادری با تجربه و آگاه نسبت به قوانین و مسائل حوزه املاک شهری و روستایی، قریب به 8 سال افتخار خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز را دارد.

مشاورین املاک اشترابه

آیا قصد خرید زمین روستایی برای ساخت ویلا را دارید؟ در انتخاب بهترین منطقه روستایی برای خرید ویلا و سکونت در آن دچار تردید هستید؟ برای دریافت مجوز ساخت و ساز دچار مشکل شده اید؟ اگر در این زمینه ها نیاز به راهنمایی داشته باشید، مشاورین املاک کاربلد اشترابه آماده ارایه انواع مشاوره ملکی به شما مشتریان عزیز می باشند.

خدمات متنوع مشاورین املاک اشترابه:

  • خرید و فروش
  • رهن و اجاره
  • طراحی – نظارت – اجرا
  • ارائه مشاوره حقوقی و ثبتی
  • اخذ پروانه و کاربری
  • مشارکت در ساخت
  • طراحی و ساخت استخر

افتخار این را داریم تا در کمترین زمان ممکن پروژه های ساخت و ساز و دریافت مجوزهای لازم را با کادری مجرب و نیروی کار متعهد به اتمام رسانده و به شما مشتریان عزیز تحویل دهیم.

راه ارتباطی با مشاورین املاک اشترابه در لاهیجان:

مدیریت مشاورین املاک اشترابه با افتخار آماده ی پاسخگویی به هرگونه پرسش و دغدغه ی شما مشتریان عزیز در انواع زمینه های ملکی در شهر لاهیجان و حومه می باشد.

آدرس :

لاهیجان، خیابان اصلی کتشال بالا، بین گلستان 1 و 2

تلفن تماس:

09116528920 – اشترابه

09118344129 - بخشی

فرصت ویژه تبلیغات در وب سایت ادینوَر:

صدای کسب و کار شما رو [ تو گوگل ] به گوش [ تمام مردم شهر ] میرسونیم