تولید محتوا در گیلان

سفارش تولید محتوا در گیلان | خدمات تولید محتوا در لاهیجان

کلمه ها اگه به درستی و هوشمندانه در قالب یک جمله نوشته بشن، پتانسیل این رو دارن که تبدیل به یک سِحر و جادویی بشن که قلب مخاطب ها و خوانندگان خودشون رو تسخیر کنن.

شروع هر محتوایی اعم از محتواهای متنی، ویدئویی، صوتی و... با کلمه هاست. بنابراین اگه شما بتونین با جادوی کلمات، محتوایی رو تولید کنین که بتونه روی مخاطبانش تاثیر بذاره و اونها رو همراه خودش کنه، همیشه برنده اید.

خدمات تولید محتوای گروه اَدینوَر در گیلان:

ما بعنوان گروه تبلیغاتی اَدینوَر در استان گیلان و شهر لاهیجان، همیشه دغدغه اصلی مون در تولید محتوا این هست که به کیفیت کار اهمیت بدیم. بنابراین یک چارچوبی رو برای تولید محتوا تدوین کردیم که در راستای شناخت کامل مخاطب هدف و مشتریان هر کسب و کاری باشه تا از این طریق بهترین محتوای ممکن رو برای شما فراهم کنیم.

برای آشنایی بیشتر با روند تولید محتوا و همچنین کیفیت محتوای تولید شده، لینک یکی از نمونه کارها رو در ادامه به اشتراک میذاریم:

بصورت کلی خدمات تولید محتوای ارائه شده توسط گروه ادینور به دو بخش تقسیم میشه که در ادامه بهش می پردازیم :

  1. تولید محتوای تبلیغاتی (نوشتن متن، سناریو، اسکریپت تبلیغاتی)
  2. تولید محتوای سئو شده برای وب سایت ها

1- تولید محتوای تبلیغاتی (نوشتن متن، سناریو، اسکریپت تبلیغاتی)

برای تولید محتوای باکیفیت تبلیغاتی باید از ابزارهایی در نوشتن کمک گرفت. یکی از تکنیک های تخصصی در تولید محتوای تبلیغاتی، استفاده از دانش کپی رایتینگ برای نوشتن اون متن هست. این تکنیک تا حدودی برگرفته از جامعه شناسی و بازاریابی برای تولید محتواست.

در واقع کپی رایتینگ به صاحبان هر کسب و کاری کمک میکنه تا مشتری ها رو به اقدام و عمل مد نظر اون ها ( مثل : خرید، کامنت، ثبت نام و... ) مشتاق کنه. بنابراین اگه دنبال این هستین که بیشترین بازده رو از محتوای تبلیغاتی خودتون داشته باشین، محتوای تبلیغاتی کپی رایتینگ شده رو در اولویت های خودتون قرار بدین.

ما در گروه تبلیغاتی ادینور، تمامی محتواهای تبلیغاتی رو با توجه به استانداردهای کپی رایتینگ، به مخاطبان خودمون ارائه می کنیم. البته لازمه بگیم که بازخوردهای مثبت و خوبی هم از تولید محتواهای کپی رایتینگ شده داشتیم که تیم ما رو بیشتر به ادامه ی این مسیر مصمم کرد.

برای ثبت سفارش محتوای تبلیغاتی کپی رایتینگ شده می تونین از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه بشین و درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین :

 سفارش متن تبلیغاتی

2- تولید محتوای سئو شده برای وب سایت ها

آپدیت های جدید گوگل همواره این نکته رو به مدیران وب سایت ها گوشزد میکنه که تولید محتوای کاربرپسند و تعاملی رو جدی بگیریم. بنابراین به جرات میشه گفت که تولید محتوای باکیفیت برای سایت ها تبدیل به یک الزام شده؛ چون تولید همچین محتوایی رابطه ی مستقیمی با افزایش تعداد کاربران و خوانندگان اون سایت و به طبع بهبود رتبه سایت در گوگل داره.

از طرفی محتوای تولید شده باید مطابق کلیدواژه های استاندارد سایت بهینه سازی بشه و از لحاظ شاخصه های فنی سئو محتوا، سازماندهی شده باشه.

ما در گروه تبلیغاتی ادینور، خدمات تولید محتوای سئو شده رو به مدیران وب سایت ها پیشنهاد می کنیم که با تلاش و دقت فراوان نوشته میشه. این محتواها علاوه بر اینکه از لحاظ کلیدواژه های سئو بهینه سازی شده ست، بصورت تعاملی هم نوشته میشه تا راندمان بالاتری رو از بازخورد محتواها داشته باشین.

برای ثبت سفارش محتوای سئو شده سایت می تونین از طریق لینک زیر وارد صفحه مربوطه بشین و درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین :

  سفارش محتوای سئو شده

درباره گروه تبلیغاتی اَدینوَر در شهر لاهیجان:

گروه تبلیغاتی ادینور یک استارتاپ بومی و لوکال در استان گیلان و شهر لاهیجان هست که توسط گروهی از بچه های خلاق و خوش ذوق در این شهرستان پایه گذاری شده و هدفش ارائه خدمات باکیفیت و درجه یک به کسب و کارهاست.

هر کسب و کاری که تا به امروز افتخار همکاری رو باهاش داشتیم، کوله باری از دانش و تجربه و حال خوب رو برامون به ارمغان آورده و تک تک این کسب و کارها هویت گروه ما رو شکل داده.

بعنوان سخن پایانی باید بگیم که ما بعنوان اعضای تیم ادینور مشتاق همکاری با تمامی کسب و کارهای پویا و تلاشگر سراسر کشورمون هستیم تا یک پروژه جدید، ماجراجویی جدید و خاطرات جدیدی رو در ذهن و قلب مون ثبت کنیم. مشتاق شنیدن صدای گرم تون هستیم.

فرصت ویژه تبلیغات در وب سایت ادینوَر:

صدای کسب و کار شما رو [ تو گوگل ] به گوش [ تمام مردم شهر ] میرسونیم