کانال تلگرام

کانال تلگرام برای آموزش ایده های خلاقانه در کسب و کار

صحبت مون رو با یک جمله یا بهتره بگیم یک قانون نانوشته شروع می کنیم : ( برای رشد و پیشرفت در کسب و کارمون باید با دانش روز آشنا و آپدیت باشیم... )

خبر خوب اینه که ما آدرس کانال تلگرام مجله ادینور رو در ادامه به شما معرفی می کنیم که تمام تلاشش این هست تا ایده های جذاب تبلیغاتی رو به همراه تفسیر و تحلیل بازار، در اختیارتون قرار بده :

ورود مستقیم به کانال تلگرام:   

و یا از طریق آیدی : ad_invar

 

مزایای کانال تلگرام ادینور با موضوع آموزش کسب و کار :

اگه شما هم صاحب یک کسب و کاری هستین و یا به نوعی تجربه ی حضور در بازار و کسب درآمد از خدمات خودتون رو دارین، بعد از مدتی به این حقیقت پی میبرین که انگار سرعت رشدتون در حال کم شدنه و یا به سکون رسیدین.

از طرفی هم ممکنه که تازه یک کسب و کاری رو راه انداخته باشین و از همین ابتدای راه خودتون با چالش ها و سختی های زیادی روبه رو شده باشین که تصمیم گیری ادامه مسیر رو براتون دشوار کرده.

توی همچین شرایطی اولین اقدام همه ی ما تلاش برای خروج از این وضعیت و پیدا کردن راهکار و ایده ی مناسب برای رشد کسب و کارمون هست.

این وسط بین تمام راهکارهای موجودی که بررسی میشه، وجود یک کانال آموزشی که بتونین با ایده های به روز تبلیغاتی آشنا بشین و یا داستان های کسب و کارهای بزرگ برای برون رفت از چالش های خودشون رو بشنوین و ایده بگیرین، میتونه راهگشا باشه.

به همین خاطر ما به شما کانال تلگرام ادینور رو پیشنهاد میکنیم که میتونین با عضویت در این کانال به این خواسته تون دسترسی داشته باشین.

برای کمک به کسب و کارمون دیگه چه پیشنهادی داری؟

ممکنه شما جز افرادی باشین که برای رشد و پیشرفت در کسب و کار به دنبال متخصص این حوزه میگردین تا بتونین در زمان کوتاه تر و با راندمان بالاتری مسیر رشد و توسعه رو در پیش بگیرین و وقت خودتون که سرمایه اصلی شماست رو برای کارهای عملیاتی و میدانی کسب و کار خرجش کنین.

برای افرادی که این مسیر رو انتخاب کردن، ما بعنوان گروه تبلیغاتی ادینور میتونیم افتخار همکاری با کسب و کار شما رو داشته باشیم. خدمات ما رو میتونین از منو بالای سایت دنبال کنین اما اگه خیلی سریع میخواین بدونین که ما برای کمک به بیزینس شما چه خدماتی رو میتونیم ارائه کنیم، میتونیم موارد زیر رو بهش اشاره کنیم:

من صاحب یک کسب و کار هستم. خیلی سریع بگو چه خدماتی برای ارائه به من دارین؟

سخن آخر:

هدف ما بعنوان گروه تبلیغاتی ادینور ایجاد یک بستر مفید و پویا برای رشد کسب و کارهاست. در این راستا یک بخشی از اهداف مون رو به آموزش و کمک به رشد کسب و کارها قرار دادیم و محتواهایی کاملا به روز و مفید در این زمینه رو از طریق مقالات سایت و یا محتوای کانال تلگرام برای مخاطبین قرار دادیم. از طرفی هم در راستای ارائه خدمات تبلیغاتی به کسب و کارها، افتخار همکاری با افراد و کسب و کارهای مختلف رو داشتیم.

بعنوان سخن پایانی هم باید بگیم که همراهی شما با گروه تبلیغاتی ادینور باعث افتخار ماست و بسیار خوشحال میشیم که بتونیم خدمتی ارزنده برای کسب و کار شما انجام بدیم و باعث پیشرفت کسب و کارتون بشیم.

 

فرصت ویژه تبلیغات در وب سایت ادینوَر:

صدای کسب و کار شما رو [ تو گوگل ] به گوش [ تمام مردم شهر ] میرسونیم