دسرنج

روایت نام گذاری برند دسرنج | فروشگاه مجازی صنایع دستی

زمستون سال 95 بود، اون موقع هنوز ادینور رو راه ننداخته بودیم و به صورت شخصی و یا فریلنسری، سفارش کارهای تبلیغاتی و تولید محتوا رو قبول می کردیم. یک روز با پیامی از کارفرما روبه رو شدیم که میگفت قصد داره تا کسب و کار خودشو تو زمینه فروش صنایع دستی و محصولات بومی راه اندازی کنه و به دنبال انتخاب یک اسم برای بیزینس خودشه..

و اما در ادامه، این ماجرا رو از زاویه ی اتاق فکرمون برای نام گذاری برند " دسرنج " مرور میکنیم که چطور به این اسم رسیدیم :

(( خب بچه ها همونطور که میدونیم، زمینه فعالیت برند مشتریمون فروش صنایع دستی، زیورآلات، محصولات بومی و سوغاتی و .. هست؛ و درواقع میخواد یک فروشگاه مجازی عرضه انواع صنایع دستی و محصولات محلی راه بندازه..

بنابراین وقتی مشتری اسم این برند رو میشنوه، قراره یاد چه چیزایی بیوفته ؟!

  • ارئه محصولات بومی و با کیفیت بالا که به وسیله ی تلاش و زحمت تولید کننده های محلی و خونگی ساخته شدن
  • محصولات دست سازی که برخلاف وسایل ماشینی، سرشار از حس خوب زندگی هستن

پس باید دنبال اسمی می بودیم که تاکیدی باشه بر دست ساز بودن محصولات و زحمتی که تولید کننده این محصولات برای ساختنش میکشیدن.

از طرفی اسمی میخواستیم که ویژگی های روبرو رو داشته باشه : کوتاه باشه، خوش آوا باشه، به راحتی سر زبون بشینه و از همه مهمتر دامنه اون برای ثبت وب سایت موجود باشه؛ خلاصه بعد از کلی فکر کردن و ایده پردازی، به اسم زیبای " دسرنج " رسیدیم. دسرنج اسمی بود که هم کاملا بازگوکننده ی این کسب و کاره و همینطور همه ی ویژگی های یک اسم خوب رو داشت.

اگه در زمینه ی انتخاب نام برند تمایل به همکاری با تیم تبلیغاتی ادینور هستین، میتونین از بخش انتخاب نام برند درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنین.

 

مشاهده همه نمونه کارها (13)