آگهی آپارتمان

متن آگهی فروش آپارتمان (متن تبلیغاتی)

پیش از شروع

متن زیر که بعنوان نمونه متن آگهی فروش آپارتمان و در حوزه ی ملک و املاک نوشته شده، یکی از نمونه کارهای تیم ما در گروه تبلیغاتی ادینوَر هست که با رضایت کارفرمای پروژه جناب آقای امیر طیبی،در اختیار مخاطبان عزیز قرار داده میشه:

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

(( به دنبال خونه‌ای بزرگ و آرام و با دسترسی عالی برای خرید هستین؟ توضیحاتی که در ادامه نوشتم رو بخونید، مطمئنم همونی هست که دنبالشید...

معرفی میکنم: خونه‌ای بزرگ و راحت با فضایی به مساحت ۱۷۰ متر مربع با سه خواب (یک مستر) ؛ اتاق خواب های بزرگ به همراه تعداد زیادی کمد در این خونه به شما و خانواده‌تان امکان مدیریت بهتر فضای زندگی رو میده.

واحد مورد نظر در یک ساختمان سه طبقه و سه واحد واقع شده که به شما امکان زندگی آرام و خصوصی رو در این خونه می‌ده؛ اگه به دنبال فضایی خلوت و به دور از مزاحمت هستید، این خونه برای شما مناسبه.

بالکن باربیکیو در این خونه، امکان لذت بردن از فضای باز رو برای شما فراهم می‌کنه؛ اینجا می‌تونید لحظاتی شاد و آرام رو با دوستان و خانواده خودتون سپری کنید و در کنار همدیگه از آشپزی لذت ببرید.

دستگاه شوفاژ مرکزی در این خونه به شما این امکان رو میده تا با محیطی گرم و دلپذیر به استقبال روزهای سرد پاییز و زمستون بروید. همچنین با وجود ۴ دستگاه اسپلیت، در روزهای گرم تابستون هیچ نگرانی از بابت گرما نخواهید داشت.

یکی دیگه از مزیت‌های این خونه وجود پارکینگ بدون مزاحم هستش؛ اینجوری دیگه نگرانی‌های مربوط به پارک خودرو را به یاد نخواهید داشت و همیشه میتونین با آرامش و اطمینان خاطر به خونه برگردین.

خیابان آروم و بدون ترافیک اطراف خونه و امکان دسترسی آسون به مسیرهای حمل و نقل عمومی، تمام مشکلات رفت و آمد شما رو به محل کار و زندگی بر طرف میکنه.

و در انتها فاصله نزدیک خونه تا انواع فروشگاه‌، رستوران‌، پارک‌ و اماکن تفریحی، یک زندگی راحت و بی دغدغه رو برای شما فراهم میکنه.

* با سکونت در این خونه، یک زندگی دلچسب و آروم رو به خودتون و خونواده هدیه بدید...))

دنبال یک متن تبلیغاتی اختصاصی برای خودت هستی؟

اگه به دنبال یک متن تبلیغاتی اختصاصی و جذاب در زمینه ملک و املاک هستی، میتونی از طریق لینک زیر درخواست خودت رو با بچه های خلاق و کاربلد تیم تبلیغاتی ادینوَر در میون بذاری:

خدمات متن تبلیغاتی

مشاهده همه نمونه کارها (13)