لوگو عسل

طراحی لوگو عسل طبیعی مطهر

ماجرا چیه؟

خانواده ی مهندس یوسفی پور، چیزی در حدود ۷۰ ساله که در شغل زنبورداری مشغول فعالیت هستن. میشه گفت زنبورداری برای این خانواده، تقریباً شغل آبا و اجدادی به حساب میاد.

ولی خود مهندس یوسفی پور، 15 سال قبل تصمیم گرفت یک فروشگاه خاص برای عسل و لوازم زنبورداری با نام "عسل مطهر" توی شهر لاهیجان راه اندازی کنه. از اون موقع تا حالا، به خاطر شور و شوقش، سختی های زیادی رو تحمل کرده و اخیراً فروشگاه خودشون رو به یک جای بزرگتر انتقال دادن و در ادامه نیاز داشتن که تغییراتی رو در هویت بصری برندشون ایجاد کنن. به همین دلیل با گروه تبلیغاتی ما یعنی ( گروه ادینور ) آشنا شدن و ادامه ی ماجرا رو تو بخش بعدی خواهیم خوند.

طراحی لوگو عسل طبیعی مطهر

همون طور که گفتیم بعد از 15 سال، عسل مطهر نیاز به آپدیت کردن برندش داشت تا دوباره خودی نشون بده و کاملن به روز و مدرن به نظر بیاد؛

و اما ادامه ی ماجرا، خلاصه اینطور شد که به آقا محمد یوسفی پور پیشنهاد بازسازی برند عسل مطهر رو دادیم و یکی از این اقدامات طراحی لوگوی جدید برای فروشگاه عسل مطهر بود...

خواسته و دغدغه آقا محمد برای طراحی لوگو: در طراحی لوگو عسل طبیعی این رو مدنظر داشته باشیم که لوگو نشون دهنده ی سالم و طبیعی بودن عسل باشه و هر بیننده ای در همون نگاه اول با دیدن لوگو به این موضوع پی ببره.

شروع به کار ما در ادینوَر

در طراحی لوگو عسل طبیعی باید به 3 نکته ی زیر توجه میکردیم:

  1. از اونجایی که نام برند، لوگو و شعار تبلیغاتی در کنار هم هویت بصری یک کسب و کار رو تشکیل میدن، باید به نحوی لوگو رو طراحی میکردیم که مکمل نام و شعار تبلیغاتی عسل مطهر باشه.
  2. در محصولات مرتبط با عسل، مخاطبان هدف شامل تمام خانواده ها میشه و این محصول جزئی از سفره ی اکثر خانواده های ایرانی به حساب میاد، به همین دلیل در طراحی لوگو عسل طبیعی این نکته رو مد نظر قرار دادیم تا هر بیننده ای بتونه در همون نگاه اول با هویت بصری عسل مطهر ارتباط بگیره و تا مدتها در ذهنش باقی بمونه.
  3. در طراحی لوگو عسل طبیعی باید اصل سادگی رو رعایت میکردیم تا عموم مردم با دیدن لوگو متوجه حوزه فعالیت این برند بشن، به همین دلیل طراحی لوگو به شیوه ی " لوگو تایپ " رو برای برند عسل مطهر انتخاب کردیم ( مثل برندهای مجید، مهرام، بهروز و... که طراحی لوگو خودشون رو به شیوه لوگوتایپ انجام دادن ) ؛ و در ادامه از اونجایی که برای شعار تبلیغاتی برند عسل مطهر عبارت " ارمغانی مطهر از دل طبیعت " رو خلق کرده بودیم، بهتر دیدیم تا از دو برگ سبز به عنوان نماد طبیعت در این لوگو استفاده کنیم.

شما میتونین برای ثبت سفارش لوگو برای کسب و کارتون، از خدمات ما در زمینه ی طراحی لوگو و سایر المان های گرافیکی به بخش طراحی گرافیک وبسایت ادینوَر مراجعه کنین.

پخت و پز نهایی

با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بالا، برای لوگو عسل طبیعی مطهر به طرح نهایی زیر رسیدیم:

لوگو عسل طبیعی

در طراحی این لوگو سعی کردیم هدف و رسالت برند عسل مطهر، که همون سالم و طبیعی و برآمده از دل طبیعت بودن عسل هست رو بدون اغراق و زرق و برق تبلیغاتی به تصویر بکشیم و درعین حال لوگویی خلق کنیم که در هماهنگی کامل با نام و شعار تبلیغاتی این برند باشه و اینجوری بود که در نهایت به این لوگو رسیدیم.

سخن آخر

توی گروه تبلیغاتی ادینوَر ، اون چیزی که بیشتر از همه برامون مهمه شنیدن دغدغه ها و نیازهای کسب و کار شماست؛ پس اول از همه پای صحبت های شما میشینیم و با دقت به اونها گوش میکنیم تا ببینیم اوضاع از چه قراره و چه هدفی رو میخواید دنبال کنید؛

اگه در زمینه طراحی لوگو، مایل به همکاری با بچه های خلاق و کاربلد ادینوَر هستین، میتونین از طریق لینک زیر درخواست خودتون رو از لیست خدمات گرافیکی ما انتخاب کنین:

خدمات طراحی گرافیک

مشتاق شنیدن صدای شما هستیم...

ادینوَر - ایستگاه سوخت رسان کسب و کارها

مشاهده همه نمونه کارها (13)