گویندگی تبلیغاتی

نوشتن متن تبلیغاتی به همراه گویندگی تبلیغاتی (متن تبلیغاتی + نریشن)

کارفرمای پروژه :

جناب دکتر محمد بیداروندی بنیان‌گذار آکادمی ذهن بیدار و مدرس سواد مالی

طرح موضوع پروژه :

نوشتن متن تبلیغاتی برای معرفی دوره آموزشی صندوق سرمایه گذاری طلا به همراه گویندگی تبلیغاتی (نریشن تبلیغاتی)

استراتژی شروع به کار ما در گروه تبلیغاتی ادینور:

کلیت موضوعی که پیش روی ما بود و باید بهش می پرداختیم، در زمینه ی سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های افراد بود.

شاید به جرات بشه گفت که همه ی ما کم و بیش تجربیاتی در زمینه ی سرمایه گذاری های مختلف تو زندگیمون داشتیم. مخصوصا توی دوره و زمونه ای که ارزش دارایی های ریالی مون روز به روز در حال کمتر شدنه.

از طرفی میشه گفت که سرمایه گذاری دو روی یک سکه ست که یه طرف سکه بُرد و طرف دیگه اش باخته و این حقیقت باعث بوجود اومدن یک نگرانی و شاید یک دغدغه ی درست و معقول در افراد میشه که ما رو ملزم میکنه که یک وقت بی گدار به آب نزنیم و اول عمق آب رو بسنجیم و بعد توش شیرجه بزنیم!

بنابراین برای نوشتن یک متن تبلیغاتی در حوزه ی سرمایه گذاری، لازم بود که اولا وعده ی الکی به مخاطب داده نشه و هوش و ذکاوت مخاطبان رو دست کم نگیریم؛ همچنین پیشنهاد ما یک آورده ی واقعی و درست برای مخاطب داشته باشه و به نوعی تیتر زرد تبلیغاتی نباشه. از طرفی بتونیم از نگرانی های سرمایه گذاری، یک فرصت جدید به مخاطبان معرفی کنیم. در پایان کار هم وجود یک نریشن خوب میتونه تاثیرگذاری یک استراتژی تبلیغاتی رو دو چندان کنه.

برای سفارش متن تبلیغاتی به همراه گویندگی و نریشن تبلیغاتی، میتونین از لینک (سفارش متن تبلیغاتی) درخواست خودتون رو برامون ارسال کنین تا یک همکاری خوب و صمیمانه رو با هم شروع کنیم.

در نهایت با توجه به موارد گفته شده، متن تبلیغاتی به همراه گویندگی (نریشن) متن بصورت زیر آماده شد:

دوست خوبم؛ با یک تصمیم درست، میشه آینده ی مالی بهتری رو رقم زد.

از اونجایی که تو دوران رکود اقتصادی ارزش پولی کشور کاهش پیدا میکنه، همه ی ما به دنبال راه هایی برای حفظ ارزش دارایی هامون هستیم. یکی از این راه ها سرمایه گذاری در صندوق طلاست؛ طلایی که جاش امنه و بازدهی خوبی داره و شما می تونین با مبلغ حداقل 500.000 تومن در اون سرمایه گذاری کنین. برای آشنایی بیشتر با این روش، ما در کنارتون هستیم تا اولین قدم ها رو با هم برداریم و به آینده مالی بهتری برسیم. منتظر حضور گرمتون هستیم.

 

 

صندوق سرمایه گذاری طلا

مشاهده همه نمونه کارها (13)